BMW NineT Forum banner

DK Design Parts geïnstalleerd met foto's - Killer-producten!

8.2K views 22 replies 12 participants last post by  erotero  
#1 ·
Yo! Ik had een behoorlijke hoeveelheid DK Designs-producten besteld om op het Domino Project te installeren... van wat ik online kon zien, zagen ze er kwalitatief en erg mooi uit. Ze kwamen vanmorgen binnen en ik heb ze erop gezet, ik kan er niet genoeg goeds over zeggen! De kwaliteit is high-end en laat veel van de generieke onderdelen op een fiets eruit springen.

#4 ·
Ze hebben leuke spullen. Maar er staan te veel letters op de producten.
De branding, branding en de branding is een beetje veel. Maar het is een te veel voorkomend probleem bij sommige inches van de aftermarket.

Maar dan weet ik niet waarom BMW zoveel van de motorfiets brandt. Moeten we de naam of rondel echt op een koplamp zien? Een stuurklem? De snelheidsmeter en de toerenteller? Het is raar.

#6 ·
Ik denk dat ze zeker mooie dingen maken. De branding is subjectief, dus als je het niet leuk vindt, hoef je het niet te kopen. Er zijn veel componentenbedrijven die zwaar branden en sommige helemaal niet. Ga voor wat je leuk vindt - gewoon mijn mening.

Ik heb de DK Design achterste bult gecombineerd met een Daedalus Tail Tidy en ik vind het er geweldig uitzien.

#8 ·
Ik denk dat ze zeker mooie dingen maken. De branding is subjectief, dus als je het niet leuk vindt, hoef je het niet te kopen. Er zijn veel componentenbedrijven die zwaar branden en sommige helemaal niet. Ga voor wat je leuk vindt - gewoon mijn mening.

Ik heb de DK Design achterbult gecombineerd met een Daedalus Tail Tidy en ik vind het er geweldig uitzien.

View attachment 132031
Goed gezegd en dat is een geweldig uitziende motorfiets! Ik denk dat het wat persoonlijkheid toevoegt in plaats van dezelfde BMW-bult op elke motorfiets te hebben, ziet er zeker meer op maat gemaakt uit!

#15 ·
Dit is slechts ter informatie over het logo van DK Design.

Ik heb ze eerder vandaag een e-mail gestuurd met een vraag over het logo en de betekenis ervan. Dit is wat ze zeiden.

"We hebben een handelsmerkregistratie. Het juiste antwoord is dat het logo RNT is, dat is de letter "N" in het midden met een 90 erin vanwege de 90e verjaardag en de introductie van de erfgoedlijn."

Attachments

#16 ·
Dit is slechts een ter informatie over het logo van DK Design.

Ik heb ze eerder vandaag een e-mail gestuurd met vragen over het logo en de betekenis ervan. Dit is wat ze zeiden.

"We hebben een handelsmerkregistratie. Het juiste antwoord is dat het logo RNT is, dat is de letter "N" in het midden met een 90 erin vanwege het 90-jarig jubileum en de introductie van de erfgoedlijn."
ahhhh, logisch! Bedankt dat je contact met hen hebt opgenomen en om opheldering hebt gevraagd! Ik denk echt dat ze persoonlijk een geweldige uitstraling geven aan de 9T's om ze te laten opvallen. Bedankt @Dauphinais 👊🏻

#20 · (Edited)
Doet dat nog steeds de fabriekswijze met één schroef?
Als je verwijst naar het achterste gedeelte dat in bericht #6 wordt getoond, is het antwoord nee.

Je krijgt twee kleine beugels die worden gemonteerd waar de leren riem wordt gemonteerd. Je krijgt twee zeer mooie gekartelde duimschroeven die de achterkant aan deze beugels bevestigen.