BMW NineT Forum banner

Quadlock iPhone-houder: stuur of vorkbuis?

17K views 15 replies 13 participants last post by  zagg  
#1 ·
Hallo iedereen, hier een nieuwe RnineT-eigenaar (eigenlijk wachtend op levering in de lente).
Ik ben op zoek naar een iPhone-houder en heb besloten om voor de Quadlock te gaan, maar kan niet echt beslissen of ik de stuurhouder of de vorksteunhouder neem. Ik kan ook geen foto's vinden van vorksteunhouders die op R9T's zijn geïnstalleerd. Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden. Proost!

#2 ·
Kan je niet helpen met foto's van de vorkstambeugel. Maar ik heb de stuurbevestiging en hoewel de quad lock een uitstekende manier is om je telefoon te beveiligen, ben je eigenlijk behoorlijk beperkt in waar hij op het stuur kan komen. Ik heb me erbij neergelegd zoals hieronder te zien is met de arm in de 9-uur positie, maar het maakt het moeilijk om de sleutel erin te krijgen als mijn telefoon is aangesloten. Het was dat of een wijzerplaat verbergen met de arm in de 12-uur positie of mijn telefoon de tank laten raken in de 6-uur positie. Vanwege de vorm van het stuur en de grootte van de reservoirs kan de klem nergens anders heen dan aan weerszijden van de centrale stuurklem.

139011

Hoe dan ook, gewoon mijn advies over deze specifieke bevestiging! Veel succes en veel succes met de nieuwe motorfiets.

#3 ·
Ik heb onlangs de stuurpenbevestiging op mijn fiets geplaatst, maar ik gebruik clip-ons en dit was de enige bevestiging die voor mij geschikt was. Ik weet niet of de stuurpenbevestiging onder een standaard stuur zou passen (ik denk van niet), maar je zou in ieder geval de stuur moeten verwijderen om hem te installeren.

Ik denk dat het neerkomt op of je clip-ons of een standaard stuur hebt:
  • Clip-ons = vorkbevestiging
  • Stuur = stuurbevestiging.
Ik hoop dat dit helpt. Je kunt ook de trillingsdemper zien die op de mijne is geïnstalleerd. Quadlock heeft dit onlangs uitgebracht na veel meldingen van trillingen die de optische beeldstabilisatiemotoren op moderne smartphones beschadigen. Of het werkt, zal de tijd leren. Ik wil mijn telefooncamera liever niet vernietigen, dus ik ga het proberen. Excuseer de rommelige garage - ik ben midden in een verbouwing en het is een puinhoop!

#4 ·
Ik heb onlangs de stuurpenbevestiging op mijn fiets geplaatst, maar ik gebruik clip-ons en dit was de enige bevestiging die voor mij geschikt was. Ik weet niet of de stuurpenbevestiging onder een standaard stuur past (ik denk het niet), maar je zou in ieder geval de sturen moeten verwijderen om hem te installeren.

Ik denk dat het neerkomt op of je clip-ons of een standaard stuur hebt:
  • Clip-ons = vorkbevestiging
  • Stuur = stuurbevestiging.
Ik hoop dat dit helpt. Je kunt ook de trillingsdemper zien die op de mijne is geïnstalleerd. Quadlock heeft dit onlangs uitgebracht na veel meldingen van trillingen die de optische beeldstabilisatiemotoren op moderne smartphones vernietigen. Of het werkt, zal de tijd leren. Ik wil mijn telefooncamera liever niet vernietigen, dus ik ga het proberen. Excuseer de rommelige garage - ik ben midden in een verbouwing en het is een puinhoop!
View attachment 139024

View attachment 139025
Heel erg bedankt voor alle informatie!! Ik begrijp nu het verschil tussen de clip-ons en het standaard stuur. Bedankt voor de foto's!!

#9 ·
Mijn stuurbevestiging werd geleverd met een paar verschillende spacers en ik heb hem gemonteerd in de buurt van het dikste deel van de standaard sturen en hem omhoog verplaatst naast de koppelingscilinder, waar de sturen dunner zijn. Beide werken prima, ik heb gewoon een andere spacer gebruikt.

#13 ·
Werkt deze quad lock mount met alle Garmin-eenheden?
Je kunt een universele (op te plakken) houder krijgen die je op elk type telefoon/tablet kunt plakken om op de quadlock-houder te passen, zodat je die op een Garmin-eenheid met de quadlock kunt gebruiken.

#14 ·
Hallo allemaal, hier een nieuwe RnineT-eigenaar (wacht eigenlijk op levering in de lente).
Ik ben op zoek naar een iPhone-houder en heb besloten om voor de Quadlock te gaan, maar kan niet echt beslissen of ik de stuurhouder of de vorksteunhouder neem. Ik kan ook geen foto's vinden van vorksteunhouders die op R9T's zijn geïnstalleerd. Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden. Proost!
Bedankt voor het stellen van deze vraag. Ik ben een nieuwe eigenaar van een RNineT 100th Anniversary Edition. De opmerkingen van iedereen hier hebben enorm geholpen. Ik heb live met iemand van Quad Lock online gechat voordat ik kocht en heb hem zelfs foto's van het montagegebied gestuurd om me te laten weten wat het beste zou passen. Ik koos voor de NIEUWE stuurklemhouder met trillingsdemper en de draadloze houder. Het zou 1-2 dagen moeten duren voordat het arriveert. Daarna zal ik het installeren en een paar foto's maken en ze hier uploaden om hopelijk anderen te helpen die hier komen voor de beste oplossing voor zichzelf. Hieronder staat een foto van hoe het eruit ziet. Blijf op de hoogte voor het eindproduct.
Image