2018 R9t scrambler richtingaanwijzer annulering drama
Ik denk dat de standaard tijd voor de richtingaanwijzer annulering veel te lang was, ongeveer 18 seconden. Ik zet meestal de richtingaanwijzer aan ongeveer 50 meter voor de bocht en het duurt maar ongeveer 8 tot 10 seconden om mijn bocht te voltooien en de richtingaanwijzer blijft maar gaan en gaan totdat ik hem handmatig uitzet.
Dus toen ik mijn 1e 600 mijl service deed, vroeg ik mijn dealer om het korter te maken. Ze zeiden geen probleem, we zullen het doen, maar toen ik mijn motor ophaalde, vertelden ze me dat de kortste tijd die ze konden instellen 20 seconden of 500 yards (of feet?) was, wat het eerst komt. Dat slaat nergens op, het was zelfs langer dan mijn standaardinstelling. OK, ik nam wat ze zeiden en reed met mijn motor naar huis. En vanmorgen toen ik met mijn motor naar mijn werk reed, ontdekte ik verrassend dat de tijd ~35 seconden werd voordat hij zichzelf automatisch annuleerde. Goed gedaan, BMW dealer.
Voortaan zal ik hem zelf uitzetten. Geen probleem, wie heeft die waardeloze automatische richtingaanwijzer annulering nodig? Dit is een old school motor en behoort tot een old school persoon zoals ik. Technologie is gewoon niet mijn ding.