Les tijd: in bericht 16, waar wijs je naar de positieve pool van wat? Dat is niet de batterij, toch? Wat zijn die twee rode aansluitingen (die met het + teken op de plastic afdekking). Ik ben behoorlijk de weg kwijt.
Ik probeer de accupolen te vinden om een kabelboom te bedraden (is dat een SAE? Juiste term?)
Hoe kom ik bij de accupolen?
Dat is een starthulp-toegangspoort, de batterij zit onder de tank. Eigenlijk hetzelfde, maar je kunt niet bij de negatieve pool van de batterij komen. Je zou je kabelboom ergens anders kunnen aarden, maar als je niet precies weet waar je naartoe moet, kun je problemen krijgen.
Bij de batterij komen is niet zo moeilijk, en het uitzoeken geeft je kennis over je motor.
Kijk in bericht #8 voor instructies om de tank te verwijderen of gewoon op te tillen om bij de batterij te komen, het staat er allemaal. Zoals ik ook in het begin van de thread al zei, is het verstandig om je zekering van de kabelboom op een plek te plaatsen waar deze kan worden vervangen zonder de zitting of de tank te verwijderen.
Het is vrij eenvoudig als je een paar bouten hebt verwijderd, laat het ons weten als je meer hulp nodig hebt!
Succes.