BMW NineT Forum banner
41 - 60 of 76 Posts
Heb onlangs de LEDPerf-koplamp gemonteerd.
Ik had een paar uitdagingen, maar het lijkt echt goed te werken.
Allereerst: de bedradingsinstructies (hierboven) werkten niet op mijn 2017 Racer.
Image

Deze afbeelding illustreert de manier waarop ik deze koplamp heb bedraad. Er is geen "afluisteren" nodig. Maar de verbinding met het stadslicht (parkeren) verloopt via een vrouwelijke spade (dit is de witte draad). Je moet de vrouwelijke spade met een tang knijpen om hem in de meegeleverde unit te laten passen (wat eruitziet als waar het stadslicht in gaat). Maar het werkt.
Image
Image

Hou van het licht. Ook was het met $150 USD goedkoper dan een vervanging (die was gebarsten).
Ik rijd niet 's nachts, dus zichtbaarheid was wat ik zocht (ook waarom ik de Weisertech-verlichting heb toegevoegd, zoals getoond). Deze motor is nu behoorlijk "helder" van voren. Zeker een grote verbetering, en ik hou van de "Halo"!

@jpaton - hartelijk dank voor je instructies en foto's! Ik hoop de mijne deze week op mijn racer te monteren. Toen je je LedPerf-pakket ontving, werden er bij de koplamp clips geleverd om de koplamp aan de zilveren beugel te bevestigen? De originele clips hebben niet de juiste maat 😞 Bij voorbaat dank!

Ahhh, heb net je antwoord onder je introductie gezien.
RE: Ledperf clips.
Nee, het wordt niet met clips geleverd. Maar je kunt de originele clips verwijderen en ze naar de Ledperf-eenheid verplaatsen (samen met de originele koplamp sierring). Plaats ze daar waar de Ledperf een plastic "U"-vormige gegoten eenheid heeft. Dit zal de clips effectief "verhogen" en het leek prima te werken. Ik heb de mijne al meer dan 1.000 mijl geïnstalleerd zonder problemen tot nu toe. Succes.
Stuur alsjeblieft meer foto's van je Racer!

Ahhh, heb net je antwoord onder je introductie gezien.
RE: Ledperf clips.
Nee, het wordt niet meegeleverd. Maar je kunt de originele clips verwijderen en ze naar de Ledperf-eenheid verplaatsen (samen met de originele koplamp sierring). Plaats ze daar waar de Ledperf een plastic "U"-vormige gevormde eenheid heeft. Dit zal de clips effectief "verhogen" en het leek prima te werken. Ik heb de mijne al meer dan 1.000 mijl geïnstalleerd zonder problemen. Succes.
Stuur alsjeblieft meer foto's van je Racer!
Geen zorgen 🙂
Geweldig, heel erg bedankt! Ik ga het werk vrijdag afmaken en wat foto's op dit forum en op mijn introductieforum plaatsen!

Blij dat het iemand geholpen heeft.
Niets is erger dan een aftermarket-onderdeel te kopen, enthousiast te worden, te wachten tot het arriveert, je motor uit elkaar te halen om het te monteren, en dan te ontdekken dat het verdomde ding niet goed past, en de fabrikant geen documentatie verstrekt…
Echt geïnteresseerd om meer te weten te komen over uw "Hydrographic dipped" Racer-onderdelen…

Blij dat het iemand geholpen heeft.
Niets erger dan het kopen van een aftermarket onderdeel, enthousiast worden, wachten tot het arriveert, je motor uit elkaar halen om het te monteren, en er dan achter komen dat het verdomde ding niet goed past, en de fabrikant geen documentatie verstrekt…

Echt geïnteresseerd om meer te leren over je “Hydrographic dipped” Racer onderdelen…
Bedankt, ik hoop je bedradingsinstructies te kunnen volgen en dat het werkt 😁

Ik persoonlijk had geen beste start met de eerste koplamp, maar de klantenservice van LedPerf was erg goed en stuurde er meteen een nieuwe op, dus ik ben erg enthousiast om hem te monteren.

De vorige eigenaar had de kuip etc. in een oplossing met het carbon effect geplaatst en bij het optillen wordt de afbeelding op het oppervlak overgebracht. Het ziet er niet uit als de goedkope carbon onderdelen die je kunt kopen (imo) en trekt altijd de aandacht en zet gesprekken op gang 😃

@jpaton negeer alsjeblieft mijn vorige bericht... Ik las dat je zei dat ik het een beetje moest krimpen zodat het erin past na het verzenden 🤦🏼‍♂️

Dus ik heb de instructies gevolgd, de juiste blauwe draad doorgesneden, aangesloten, de ontsteking aangezet maar de motorfiets niet gestart, geen lichten, waarschuwingssymbool... Druk op de groot/dimlichtknop en de bovenste middelste en twee zijlichten gaan aan en blijven aan plus grootlicht knippert en blijft aan... Geen halo. Start de motorfiets... Geen halo 😭

Hmmm. Het enige wat ik je kan vertellen is dat toen ik de bovenstaande instructies (pagina 1 van dit bericht) volgde, de halo zwak was en het waarschuwingslampje van de lamp op mijn dashboard brandde. Toen ik de instructies volgde die ik (hierboven) had geplaatst, werkte alles zoals het hoorde. Als je een motorfiets uit 2017 hebt, zou dit moeten werken, en ik zou je willen aanraden je bedrading te controleren en de juiste draad door te knippen zoals aangegeven. Trouwens, de stroom voor de halo lijkt van het stadslicht te komen (en het meegeleverde relais, waar je 1 van de draden doorknipt). Succes!

@jpaton alles is goed in de wereld! Eindelijk uitgevogeld (vraag niet) en ik ben er super blij mee... Persoonlijk vind ik dat de voorkant er beter uitziet. Zal de zilveren rand op een gegeven moment spuiten na de Distinguished Gentleman's Ride van dit weekend 😃
Nogmaals bedankt en sorry voor alle berichten vandaag!
Image

Image

Image

@jpaton dus de Led Perf saga gaat verder.. Om eerlijk te zijn, Led Perf is geweldig geweest met het vervangen van koplampen (één was bekrast, een andere had een insect in de koplamp, dus nu mijn derde). Na het monteren van de derde, lijk ik constant een foutmelding te hebben... aansluitingen allemaal hetzelfde als de vorige koplamp 🤦🏼
Ik neem aan dat het een waarschuwingslampje moet zijn dat door software moet worden gewist... Tenzij ik een weerstand nodig heb om de motor te foppen 🤷🏼

Vorige week bestelde ik een type 2 led koplamp van ledperf.
Tot mijn verbazing bevatte de kit een grote canbus adapter voor de hoofdverlichting, niet alleen de kleine met blauwe draden voor de w5w drl.
Eerst heb ik de hoofdaansluiting aangesloten met de originele drl nog aangesloten zonder de grote canbus adapter. Dit gaf me een foutmelding op het dashboard. Toen heb ik ook de grote canbus adapter aangesloten op de hoofdaansluiting, met de drl nog steeds geïnstalleerd. Dit gaf me ook een fout. Misschien moet ik de witte of gele draad voor de halo led aansluiten om de foutmelding te verhelpen. Ik heb ledperf gemaild voor installatie-instructies.

@Phunkster je moet de juiste blauwe draad doorknippen en ervoor zorgen dat al het andere correct is aangesloten, dan zou je geen fouten moeten hebben na het opstarten.
Sluit de blauw bedrade weerstand aan op de witte led-koplampdraad en knip 1 blauwe draad door volgens de bovenstaande post.
@JaffatheMonkey Welk jaar is je Ninet?

41 - 60 of 76 Posts