BMW NineT Forum banner
61 - 76 of 76 Posts
@Phunkster correct, verbind de witte draad (als je het witte licht wilt, geel als je oranje/amber wilt) en knip dan de rechter blauwe W5W draad door als het platte deel van de doos op de tafel ligt en de ribbelkant naar boven wijst. Wikkel de twee uiteinden met elektriciteitstape. Zou moeten werken.

Ik heb een 2018 BMW RnineT Racer.

@Phunkster correct, sluit de witte draad aan (als je het witte licht wilt, geel als je oranje/amber wilt) en knip dan de rechter blauwe W5W draad door wanneer het platte deel van de doos op de tafel ligt en de ribbelkant naar boven wijst. Wikkel de twee uiteinden met elektriciteitstape. Zou moeten werken.

Ik heb een 2018 BMW RnineT Racer.
Laat je weten hoe het is gegaan :) cheers!

Ik heb vandaag wat tests gedaan. Alles geïnstalleerd zoals op de foto te zien was (de blauwe draad doorgesneden en de witte draad aangesloten op de w5w drl canbus adapter). Alles werkt, maar ik krijg een foutmelding op het dashboard voor dim- en grootlicht. Toen heb ik de "led decoder" geïnstalleerd (grote canbus adapter die in de kit zat). Op dimlicht geen foutmelding meer, alleen op grootlicht. Ik heb ledperf hierover gecontacteerd.

LEDPERF Koplamp Montage

Hoi allemaal, even inhaken op andere threads van een tijdje terug, heeft iemand met succes de LED koplamp unit van LEDPERF gemonteerd? Ondanks wat ze zeggen, worden er geen instructies verstrekt, maar op aandringen heb ik een beperkte bedradingsfoto ontvangen (gevoegd). Hoewel het licht prima werkt en de 'Angel eye' nu prima werkt met wit licht in plaats van oranje, krijg ik nog steeds de CanBus foutmelding, ondanks het monteren van de Angel eye weerstand. De meegeleverde LED koplamp decoder met de H4 stekker maakt ook geen verschil. Veel dank, Steve
Image

Dit is een beetje een late reactie, maar ik zit met hetzelfde probleem. Ik ben zelfs zo ver gegaan om een DC-belasting aan te sluiten om de lampwaarschuwing te proberen te wissen. Kan iemand wat 'licht' werpen op wat de 'LED DECODER' zou moeten doen? Ik bedoel, het zijn lampen. Het zou gewoon een simpele Ohm-belasting moeten zijn, niets om te coderen of te decoderen... Ik heb ook de W5W-module gedemonteerd om te zien wat erin zit... gewoon 2 koperstrips met wat weerstanden erover. Kortom, je plaatst een extra belasting op de angel eye ring om de CANBUS te laten denken dat er een gloeilamp is aangesloten...

Hallo, een korte update dan: na een beetje proberen en dan wat extra info van LEDPerf heb ik de mijne perfect ingesteld zonder dat er een waarschuwing kwam. Ik heb het diagram dat naar mij is gestuurd en dat ik vervolgens heb gebruikt om mijn bedrading te controleren, bijgevoegd. Samenvattend: sluit de gele draad niet aan (tenzij je een oranje halo wilt) en plaats de decoder tussen de oude H4-stekker en de nieuwe lampunit. Ik weet niet precies wat het doet, maar zonder hem aan te sluiten, kreeg ik het waarschuwingssymbool. Als uw LED-koplampunit bovendien niet goed in de montagebeugel van de R9T past, doe dan wat ik heb gedaan en haal wat 10 mm bungee-koord, maak een lus rond de binnenrand (ik heb de uiteinden met krimpkous verbonden) en monteer vervolgens de LED-unit er gelijk mee. Dit geeft een redelijk goede afdichting, maar het kan zijn dat u de onderste bevestigingsschroefclip moet vervangen door een tie-wrap (zie andere berichten hierover). Ik hoop dat dit helpt en veel succes! Met vriendelijke groet, Steve

Attachments

Hallo allemaal, ik merkte dat de lens van mijn koplamp gebarsten was. Ik wil deze vervangen door een niet te dure LED-lamp. Ongeveer 50% van mijn tijd breng ik 's nachts rijdend door. Ik keek naar de LedPerf LED-lamp, maar weet niet zeker welk Type model ik moet nemen. Dacht aan Type 2. Als iemand er een heeft gemonteerd, hoe is het bevallen?

Veel dank, Iain

Hallo,

Ik vraag me af of iemand het probleem met de Can-bus heeft opgelost dat wordt geactiveerd op groot licht. Ik kan de dimlichten en de zijlichten met weerstanden verhelpen, maar het groot licht ontgaat me.

Ook: weten UK-eigenaren of het knipperen van de Halo oranje bij het knipperen samen met de richtingaanwijzers de aandacht van onze gewaardeerde wetshandhavers zou trekken?

Ik heb al een paar jaar een LED Perf-lamp geïnstalleerd zonder problemen. Onlangs viel het dimlicht uit. LED Perf stuurde me een nieuwe lamp (wat geweldig was). Bij installatie merkte ik echter dat de "weerstand" die in de DRL-bedradingsadapter zit, erg heet is geworden en broos is. Alleen al door het aan te raken, kwam het uiteinde los en ik weet zeker dat het niet lang zal duren. Heeft iemand anders dit probleem ervaren (en/of een oplossing)?

Ik heb al een paar jaar een LED Perf-lamp geïnstalleerd zonder problemen. Onlangs ging het dimlicht uit. LED Perf stuurde me een nieuwe lamp (wat geweldig was). Bij installatie merkte ik echter dat de "weerstand" die in de DRL-bedradingsadapter zit, erg heet is geworden en broos is. Alleen al door het aan te raken, kwam het uiteinde los en ik weet zeker dat het niet lang zal meegaan. Heeft iemand anders dit probleem ervaren (en/of een oplossing)?
Kan niet zeggen dat ik dat eerder heb gezien, maar als het vermogensverlies van de weerstand te laag is, zou dat in de loop van de tijd zeker een waarschijnlijke uitkomst zijn.
Ik heb een unit gekocht bij een lokale auto-onderdelenwinkel en er zelf een gemaakt. Ze zijn echter nog niet langdurig getest.

61 - 76 of 76 Posts