Ik zit hier naar het stuur te kijken en ik weet niet zeker of er ruimte is voor mijn Garmin...een plek waar het de instrumenten niet blokkeert. Laat me weten of iemand er een monteert.
Ja, kijk hier en ga dan naar de accessoires fiche:Bedankt daarvoor, ik ben opgelucht dat er een oplossing is. Gegoogeld maar kan de BMW Navigatiebeugel waarnaar u verwijst niet vinden, is deze gemakkelijk te verkrijgen?
Hoi Mike, bedankt voor de tip over deze mount.Ik heb er een op de mijne en het is uitstekend. Ik heb de BMW Nav-beugel gebruikt die voor de motorfiets is - hij past perfect en bedekt de meters niet.
Al met al past het vrij goed bij de Nine T.
Jepp, en eerlijk gezegd: ze zuigen. GROTE tijd. De hotline zit vol met... nou ja, laten we beleefd blijven... mensen die minder weten dan ze zouden moeten weten.Heeft iemand de klantenservice van Garmin gebruikt?
Hier zijn een paar foto's van mijn Zumo 590, de mount en de BMW Nav Bracket - mijn excuses voor de slechte belichting. De Zumo mount wordt geleverd met de 590 en wordt bevestigd aan de BMW Nav mount. De mount heeft een (lange) kabelboom, je verbindt de voedingsadapterstekker met de voedingsdraden in de kabelboom en steekt deze vervolgens in de GPS-voedingsstekker van de motor (in de buurt van de powerlet-aansluiting). De Zumo-kabelboom bevat een ingebouwde USB-aansluiting die te zien is op de eerste foto - het is erg handig voor het opladen van je telefoon.Hallo Mike, bedankt voor de heads-up over deze mount.
Ik heb een 590LM gemonteerd op een andere motorfiets met behulp van de meegeleverde Garmin mount, maar deze BMW mount zou kunnen betekenen dat ik de unit ook op de nineT kan gebruiken.
Kunt u alstublieft een foto plaatsen van uw set-up met & zonder de GPS gemonteerd?
Ik kan me niet helemaal voorstellen hoe/waar het op het stuur past.
Ik heb al de connector plug om in de nineT GPS power outlet onder de tank te gaan, maar hoe wordt deze draad in de BMW mount gestoken, en waar is de power stepdown 12v-5v?
Bedankt voor uw hulp.
![]()
Ik heb beide - ik gebruik de Nav V op mijn K1600GTL en de Zumo 590 op de Nine T. Ik kreeg eerst de Nav V voor mijn GTL (voordat de 590 was uitgebracht). Het integreert en werkt redelijk goed op de GTL, vooral omdat de GTL ingebouwde audio en Bluetooth heeft. BMW liet Garmin een aantal behoorlijk handige functies verwijderen (bijv. Ant-ondersteuning) en een aantal BMW-specifieke apps toevoegen die best netjes zijn. Ze zijn duidelijk gebouwd op hetzelfde platform, maar hebben genoeg verschillen in mogelijkheden en vormfactoren dat ze niet uitwisselbaar zijn.Long time Garmin user here. Thinking of upgrading my 4th Garmin, my nuvi, to a unit thats useable in the car and on the bike. Whats the Pluses/minuses, on the Zumo 590 vs the BMW/Garmin Nav 5?
Helemaal geen "worsteling". Met de BMW-houder kunt u de hoek van de GPS draaien: waar ik hem heb gepositioneerd voor het beste zicht (ik ben 1,85 m lang), biedt hij gemakkelijk toegang tot het contact. Voor kortere mensen, draai hem gewoon omhoog, steek de sleutel erin en pas hem vervolgens naar wens aan - er is geen gereedschap nodig - het is ook geweldig voor aanpassingen tijdens een rit als de hoek van de zon verandert.Dat ziet er echt netjes uit! Is het een worsteling om de contactsleutel in het sleutelgat te krijgen?
Trouwens, de eerste foto is genomen vanuit mijn rijpositie op ooghoogte. Het is precies wat ik zie als ik rijd.Dat ziet er echt netjes uit! Is het een gedoe om de contactsleutel in het sleutelgat te krijgen?
Ik denk dat het beter is om de GPS in het zicht te hebben, dat wil zeggen, als je hem in je tanktas hebt, moet je je hoofd naar beneden doen om ernaar te kijken......ogen weg van de weg. Bovendien kan een GPS helpen om de bochten op een weg te voorzien, waardoor de rijder zich kan voorbereiden op de bocht, wat de veiligheid ten goede komt.Heb een suggestie en vraag aan alle ervaren rijders hier. Waarom geen KLEINE tanktas kopen en de GPS daar monteren? Uiteraard heb je hem alleen nodig (hoop ik, want we zijn MANNEN die geen kaarten nodig hebben) als je op tournee bent. Zou de extra ruimte niet fijn zijn voor spullen? Tenzij ik echt op tournee ben, ben ik niet erg geĂŻnteresseerd in de grote tassen (zoals die van BMW) die ik heb gezien. Ze lijken een beetje overdreven. Ik zou bijna liever de $20.000 uitgeven aan een reserve GS, dan de looks van de NineT te verpesten![]()