Heb dit zojuist per post uit het VK ontvangen. Zal meer foto's plaatsen als ik het heb geïnstalleerd. Geen garage hebben in L.A. is meestal geen probleem, maar we zitten hier momenteel een beetje in de problemen 
Nou, ik verwacht zeker niet dat hij stil zal zijnZiet er goed uit, maar **** dat moet LUID zijn!Ik kan nog steeds niet geloven hoe luid mijn standaard UGS-uitlaat is en ik ben nog steeds verbaasd hoe ze hem aan de voorschriften hebben laten voldoen (niet klagen, gewoon aangenaam verrast)! Heeft die Pro-Race überhaupt een baffle?
Het is zeker luider in het echt. De iPhone-microfoon doet het geen recht. Bovendien is dat buiten opgenomen. In een garage (die ik niet heb) zou het waarschijnlijk luider klinken, zelfs met een iPhone-microfoon.Ik had meer lawaai verwacht, het ziet er geweldig uit en klinkt geweldig.
Bedankt voor de info. Ik heb al een Servo Buddy besteld (samen met een linkpijp), maar op basis van je feedback zal ik proberen alleen de klep en kabels te verwijderen zoals je zei, en kijken of de motor tevreden is. Zo ja, dan stuur ik de Servo Buddy misschien gewoon terug.Geweldig geluid!
Even een gedachte, ik kon mijn klep verwijderen en de servo niet laten struikelen. Ik heb gewoon de klep verwijderd, de servo gedemonteerd zodat ik de kabels eruit kon halen en de servomotor terug kon plaatsen met de elektrische aansluitingen. In principe 'denkt' de motor dat alles in orde is en krijg ik geen foutmeldingen op het dashboard. Ik geniet nu ten volle van het vrij ademen van de uitlaat van de motor!
Met vriendelijke groeten,
El Jefe
De jouwe is de GP-s1, nietwaar?Ik heb ook een Pro-Race uitlaat op mijn R9t...en ik ben er dol op! Ik wilde vooral een beetje luider en steviger geluid, maar ik vind de look van deze uitlaat ook *ECHT* leuk. Ook was de prijs geweldig! Van wat ik in je video hoorde, is het geluid in wezen identiek. Het kan een beetje "winderig" klinken, als dat zin heeft, en is niet erg leuk als ik naast een linker vangrail op de snelweg zit, maar verder is het geweldig![]()
Wat is dit voor een 'silencer', het is een beauty, praktisch onzichtbaar!Just to update that my problem was solved with the installation of the BP. Pic of my setup.
Geabonneerd! Ik ben benieuwd om je voor- en na-video te horen/zien, ik hoop dat alles soepel verloopt voor je, maat. Ik heb net een Pure gekregen en overweeg dezelfde pijp (of GP-S1). Ik denk dat de Pure best goed klinkt op de originele demper, dus ik wil dat geluid niet echt verliezen, maar hij is absoluut enorm en verbergt het achterwiel!Ben verder gegaan en heb de RC-150 besteld en hij is net aangekomen. Het lijkt erop dat ze zijn gestopt met het verhoogde logo-naamplaatje en zijn overgestapt op een basis gedrukt logo. Misschien om kosten of productiecomplexiteit te verminderen? Een beetje teleurgesteld, maar zolang het goed klinkt, ben ik blij.
Zal een voor- en na-video maken om het geluid te vergelijken zodra ik het installeer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zal doen - en laat ons weten of je die GP-S1 krijgt. Ik kan me voorstellen dat het ergens tussen de open pijp en de RC-150 zou zitten.Echt nuttige video, bedankt voor de tijd om te vergelijken. Eens dat de RC beter klinkt dan standaard! Open klinkt ook best goed, maar niet leefbaar (en ziet er niet geweldig uit).
Houd ons op de hoogte van hoe je met de RC leeft.
Ik ben nog steeds in de verleiding gebracht door de GP-S1 zelf...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk