BMW NineT Forum banner
21 - 40 of 49 Posts
Geweldige video. Bedankt voor het delen Perizoqui! Ik moet de 01's eens bekijken.

1. Metzeler Roadtec 01 = 9.8/10
2. Metzeler Z8 Roadtec = 9/10
3. Bridgestone T30Evo = 8.1/10
4. Dunlop Roadsmart III = 7.7/10
5. Cont. RoadAttack 2 Evo = 7.5/10
6. Michelin Pilot Road 4 GT = 7.2/10

Ze zeiden dat alles boven de 6/10 goed is.
Lijkt een redelijke vergelijking die MCN heeft gemaakt, maar ik merk op dat ze de GT-versie van de Michelin Pilot Roads hebben gebruikt. Ik weet niet zeker of deze een stijvere zijwand en een harder (en mogelijk minder plakkerig) rubbermengsel gebruikt dan de Pilot Road 4's. Gewoon iets om rekening mee te houden... Ik heb nog nooit gehad dat de Pilot Road 4 banden op mij uitgleden, ondanks redelijk hard bochtenwerk (ik ben geen Rossi).

Had metzer van de voorraad gewijzigd in ac schnitzer wielen en bridgestone s21
Geweldige grip echt voorspelbare grip liefde moet ook drie lagen harde midden zachte buitenkant nog zachtere rand
Veel vertrouwen de nieuwe wielen die zo veel lichter zijn, betekende dat ik mijn bochten overschoot

Ik heb de Pilot Power 2CT's op mijn motor, nu ongeveer 600 km. De beste band qua grip die ik ooit heb gehad. Maar ik denk niet dat ik er een redelijke kilometerstand uit kan halen.

Net de Metzeler Roadtec 01's besteld om te proberen als de 2CT's op zijn...
Op een hypersportmotor kan ik de achterband met 2CT's gemakkelijk laten spinnen met 3/4 gas bij het uitkomen van een bocht. De band spint niet met Dunlop Q3, dezelfde bocht, dezelfde gasopening.

Het bandenprofiel van de 2CT heeft de neiging om erg driehoekig te zijn voor een snelle val in de bocht, terwijl het profiel van de Dunlop Q3 ronder is, wat het insturen van de bocht voorspelbaarder maakt.

Ik ben dol op de grip van Metzeler Racetec K1 en K2 zacht en medium compound, maar ze gaan niet lang mee. Ik rij de K1, K2 binnen 3-4000 km alleen op de weg af.

Banden zijn erg persoonlijk, want het hangt af van het type van uw typische rijomstandigheden.

Bijvoorbeeld (ik pendel niet met mijn motor en gebruik hem alleen in zonnige weekenden) ik rijd niet in de regen of vermijd het, dus ik zoek een band die meer land-zee-verhouding heeft en zoek naar bijna slicks aan de rand. Ons jaarlijkse weer is vrij mild en we krijgen geen sneeuw in de winter (behalve in de besneeuwde berggebieden), dus ik zou voor een meer sportieve band gaan.

Mijn motor kwam met Z8's, deed twee achterbanden op één voorband, en afgelopen zomer M7RR's gemonteerd die bijna dezelfde kilometers deden als de Z8's. Net Michelin Road 4's gemonteerd, tot nu toe 3000 km mee gereden en ben er dol op. Had een paar jaar geleden Road 3's op mijn Ducati Streetfighter gemonteerd en had geen klachten, heb 28000 km in 18 maanden gereden, dus een beetje levensduur is belangrijk voor mij. Door de bochten op zaterdag (lente hier beneden) konden mijn vrienden op hun 1299 Panigale en Super Duke GT me ook niet kwijtraken! 0:) Misschien moet ik eraan toevoegen dat mijn rijvrienden die geen sportbanden gebruiken, allemaal op Angle GT's rijden en er dol op zijn, en dat ze momenteel de best geprijsde band (ST) zijn die we hier kunnen krijgen!

Ik gebruik alleen Dunlop banden - Track Bike / R9T / KTM 690 heeft Dunlops op SMC wielen -

Ze gaan misschien niet zo lang mee als andere... Het is mijn favoriet!

Ik rijd elke dag naar mijn werk.
Ja, ik ga 's ochtends in en uit het verkeer. Ik reis 's avonds naar huis zonder verkeer, dus ik rijd zo snel mogelijk
50 mijl. ik=120 lbs, geen bagage. Natte en droge omstandigheden en altijd vochtig. Meestal snelweg, maar ik neem graag af en toe de motor mee naar een racedag.
Dit is wat ik heb bedacht. Zou graag uw mening willen weten.

Metzeler Sportec M7 RR
ROADTEC Z8 INTERACT SPORT TOURING
ANGEL GT SPORT
Hier in HawaĂŻ kan ik de angeL gt band nu krijgen of 10 dagen wachten op de anderen. Ik heb een andere motor, maar als de angel gts de beste zijn, wil ik het graag weten.
Alvast bedankt voor al uw gedachten
Het hangt eigenlijk af van de staat van de wegen waarop u rijdt. Te ruw en op slechte wegen rijden zou de banden zeker eerder verpesten, ongeacht de kwaliteit. Maar toch zijn er bepaalde tips waarmee u uw banden toch lang kunt laten meegaan. Er zijn ook een paar dingen die u moet controleren voordat u nieuwe banden aanschaft. Dingen die u moet weten voordat u nieuwe banden koopt | Service Plus 416 : Toronto Automotive Garage Ik hoop dat dit u helpt.

erg blij met de Metzeler ROADTEC Z01's (vervanging voor de Z8's) - uitstekende grip in alle omstandigheden en goede slijtage
Eens!! Wonen in de buurt van Seattle bootst de natte winterse omstandigheden van het VK na. De nieuwe Roadtec Z01's zijn een geweldig compromis onder die omstandigheden. Als je rijstijl meer aan de racerkant leunt, dan is de Metzler M7rr een geweldige keuze.

Het hangt eigenlijk af van de staat van de wegen waarop u rijdt. Te ruw rijden en op slechte wegen zou de banden zeker eerder ruĂŻneren, ongeacht de kwaliteit. Maar toch zijn er bepaalde tips waarmee u uw banden toch lang kunt laten meegaan. Er zijn ook een paar dingen die u moet controleren voordat u nieuwe banden koopt. Dingen die u moet weten voordat u nieuwe banden koopt | Service Plus 416: Toronto Automotive Garage Ik hoop dat dit u helpt.
Neem het niet kwalijk... maar afgezien van de juiste bandenspanning, staan autobanden net zo ver af van fietsbanden als het om motorfietsen gaat.... Ik woonde vroeger op HawaĂŻ. Het is warm, nat en dan droog, afhankelijk van welke kant van het eiland je bent en de tijd van het jaar. Het klinkt alsof de rijstijl van de OP naar de sportieve kant neigt, dus mijn aanbeveling zou zijn om voor de Metzler M7RR of misschien de nieuwe Bridgestone S21 te gaan....

Ik hou zelf wel van Michelin Pilots. Succes mijn vriend.

NICK

Eens!! Wonen in de buurt van Seattle bootst de natte winterse omstandigheden van het VK na. De nieuwe Roadtec Z01's zijn een geweldig compromis onder die omstandigheden. Als je rijstijl meer neigt naar de racerkant, dan is de Metzler M7rr een geweldige keuze.

Ik heb net een set Storm 3D's van Avon gereden. Omdat ik in Colorado woon, ben ik altijd in de bergen om de bochten zo hard mogelijk te nemen. Ik heb 11.000 mijl met de banden gereden voordat ik ze verving. Ik gebruikte de Avons toen ik mijn RT had. Ik vond ze beter dan de Metzler's omdat ze langer hun ronde vorm behielden. Goede grip in alle omstandigheden en hebben me nooit in de steek gelaten in de bochten.

Ik had een nietje in mijn achterband en heb het eruit getrokken om het bij de dealer te laten repareren. Ze wezen erop dat de achterband bijna tot aan de slijtmarkering was versleten. Ik dacht dat aangezien ik toch betaalde voor montage en balanceren, ik maar beter nieuwe banden kon kopen in plaats van er over een paar maanden weer mee te moeten dealen.

Besloten om voor een andere band te gaan dan de standaard Metzlers. Ik krijg de Michelin Pilot Road 4. Hopelijk gaan ze langer mee dan de originelen.

Ik kreeg een nietje in mijn achterband en trok het eruit om het bij de dealer te laten repareren. Ze wezen erop dat de achterkant bijna tot aan de slijtagestreep was versleten. Ik dacht dat aangezien ik toch betaalde voor montage en balanceren, ik gewoon nieuwe banden moest kopen in plaats van er over een paar maanden weer mee te moeten dealen.

Besloten om voor een andere band te gaan dan de standaard Metzlers. Ik krijg de Michelin Pilot Road 4. Hopelijk gaan ze langer mee dan de originelen.
Ik heb ze op de mijne en ze zijn uitstekend. Ook het beste in de regen.

Er was een korting op Bridgestone S21s. Ik kocht 2 sets voor $ 150 / set. USD. De S1000RR-mensen zeggen dat ze als Q3's zijn met veel meer levensduur. Heb de eerste set nog niet gemonteerd.

Na de overstap naar Kineo-wielen rijd ik met Pilot Road 4 met een bandenspanning van 36PSI voor en achter. Deze band buigt meer bij het accelereren bij het uitkomen van een bocht. Je krijgt dus dat wiebelgevoel van de achterkant. De Roadtec Z8 beweegt niet zoveel als de Pilot Road 4.

De Pilot Road 4 heeft wat slip aan de zijkant van de band, maar het is niet eng.

Het kan een aantal factoren zijn, zoals de bandenspanning en de combinatie van lichtere velgen?

Ik zal proberen dit weg te werken via de instellingen op de voor- en achterschokdempers.

Na de overstap naar Kineo-wielen rijd ik met Pilot Road 4 met een druk van 36PSI voor en achter. Deze band buigt meer bij het accelereren bij het uitkomen van een bocht. Dus je krijgt dat wiebelgevoel van de achterkant. De Roadtec Z8 beweegt niet zoveel als de Pilot Road 4.

De Pilot Road 4 heeft wat slip aan de zijkant van de band, maar het is niet eng.

Het kan een aantal factoren zijn, zoals de druk en de combinatie van lichtere velgen?

Ik zal proberen dit weg te werken via de instellingen op de voor- en achterschokdempers.
Interessant. Heb je de gewone of de heavy duty versie (ik ben de exacte benaming vergeten). Eén is gemaakt voor zwaardere motoren zoals een GS, die niet goed grip zullen hebben op lichtere motoren zoals de NineT.

21 - 40 of 49 Posts