BMW NineT Forum banner
81 - 100 of 201 Posts
Bedankt Dave voor de links. Ik heb het eindelijk gedaan. Het kostte me ongeveer 2 uur om het stuur te verwisselen. Direct nadat ik alles weer had teruggeplaatst, bewoog het gaspedaal niet meer, dus ik moet een technicus bellen. Het was een snelle klus van 30 minuten.

Een snelle vergelijking tussen het originele stuur en de Rizoma MA005 beĂŻnvloedt het uiterlijk van de motor.

[
Nu zit het stuur onder de hoogste lijn op de motor, de bovenkant van de meter. Ik denk dat dit de motor er schoner uit laat zien. Omdat je meer naar voren leunt, voelt de motor sportiever en wendbaarder aan.
Over het algemeen ben ik erg tevreden met deze aanpassing. Het laat de motor er veel schoner en sportiever uitzien en zorgt ervoor dat de motor sportiever en wendbaarder aanvoelt.
Dit lijkt goed te werken - Maar ... gefeliciteerd! Je verdient de motor die je leuk vindt! Dat is geweldig!

Nu ziet de fiets er veel schoner en lager uit. Ik ben verrast hoe een stuur het uiterlijk van een fiets behoorlijk dramatisch kan veranderen.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met deze aanpassing. Het laat de fiets er veel schoner en sportiever uitzien, en zorgt er ook voor dat de fiets sportiever en wendbaarder aanvoelt.

Bedankt Dave voor de links. Het is me eindelijk gelukt. Het kostte me ongeveer 2 uur om het stuur te vervangen. Direct nadat ik alles weer in elkaar had gezet, bewoog het gaspedaal niet meer, dus moest ik een technicus bellen. Het was een snelle klus van 30 minuten.

Nu ziet de motor er veel schoner en lager uit. Ik ben verrast hoe een stuur het uiterlijk van een motor zo dramatisch kan veranderen.

***EDIT***

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met deze aanpassing. Het laat de motor er veel schoner en sportiever uitzien en zorgt er ook voor dat de motor sportiever en wendbaarder aanvoelt.
Briljant! Ik ben blij dat je het eindresultaat mooi vindt. Ik ben het eens met je bevindingen. :)

Dit lijkt goed te werken - Maar ... gefeliciteerd! Je verdient de motor die je leuk vindt! Dat is geweldig!
Nu ziet de motor er veel schoner en lager uit. Ik ben verrast hoe een stuur het uiterlijk van een motorfiets behoorlijk dramatisch kan veranderen.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met deze aanpassing. Het laat de motor er veel schoner en sportiever uitzien, en zorgt er ook voor dat de motor sportiever en wendbaarder aanvoelt.
Helemaal mee eens! Zeer smaakvolle mods! Nog steeds een NineT, maar beter... :D[/QUOTE]

Briljant! Ik ben blij dat je het eindresultaat mooi vindt. Ik ben het eens met je bevindingen. :)
Bedankt voor de reactie jongens! Nu door naar de volgende mod :p

Aanvraag voor fietsonderdelen

Ik heb de Roland Sands clip-ons en hoewel ze mijn vorken en triple tree hebben aangepast (weet niet meer precies hoe, sorry), was de rake nog steeds te agressief, zelfs voor korte afstanden. Ik heb de Wunderlich vario paralever (duur) toegevoegd en heb een ex BMW race shop het voor me laten afstellen. De motorfiets is nu neutraal en zelfs niet op de laagste stand. De paralever maakte het verschil, zij het een dure toevoeging. Nog steeds geen lange afstand configuratie, maar voor mijn gebruik rond San Diego perfect. Ik kan me echter gemakkelijk voorstellen dat de houding voor anderen nog steeds te agressief is.
Flat6 - Welke uitlaat heb je op deze motor? Ziet er mooi uit!

Bedankt Dave voor de links. Ik heb het eindelijk gedaan. Het kostte me ongeveer 2 uur om het stuur te vervangen. Direct nadat ik alles weer had teruggeplaatst, bewoog de gashendel niet meer, dus ik moet een technicus bellen. Het was een snelle klus van 30 minuten.

Nu ziet de motorfiets er veel schoner en lager uit. Ik ben verrast hoe een stuur het uiterlijk van een motorfiets zo dramatisch kan veranderen.

Een snelle vergelijking tussen het originele stuur en de Rizoma MA005 beĂŻnvloedt het uiterlijk van de motorfiets.

Nu zit het stuur onder de hoogste lijn op de motorfiets, de bovenkant van de meter. Ik denk dat dit de motorfiets er schoner uit laat zien. Omdat je meer naar voren leunt, voelt de motorfiets sportiever en wendbaarder aan. De breedte van het stuur is ook smaller, wat veel comfortabeler is voor mij (omdat ik een smalle borstbreedte heb). Het verandert de motorfiets van een cruiser in meer een café racer.

Enkele extra foto's:

Over het algemeen ben ik erg tevreden met deze aanpassing. Het laat de motorfiets er veel schoner en sportiever uitzien en zorgt er ook voor dat de motorfiets sportiever en wendbaarder aanvoelt.
Hoi Mate, wat zijn dit voor spiegels alsjeblieft, en welke achterlicht heb je? Mooie combinatie, alles ziet er geweldig uit.

Hoi vriend, wat zijn dit voor spiegels alsjeblieft, en wat voor achterlicht heb je? Mooie combinatie, alles ziet er geweldig uit.
HĂ© vriend, ik ben niet echt zeker van de spiegel, aangezien het een spiegel zonder merk is, misschien wil je ernaar zoeken op ebay "stuureindspiegels". Voor het achterlicht heb ik de beugel zelf gemaakt, of je kunt de kit van motobox kopen. Proost!

Dit is vooral om iedereen te bedanken voor het plaatsen van hun installatie-instructies en ervaringen voor het stuur. Mijn fiets is net twee weken oud geworden, dus ik heb een paar nieuwe sturen voor haar verjaardag gekocht. Bedankt allemaal!

Dit is vooral om iedereen te bedanken voor het plaatsen van hun installatie-instructies en ervaringen voor het stuur. Mijn motorfiets is net twee weken oud geworden, dus ik heb haar een paar nieuwe sturen voor haar verjaardag gekocht. Bedankt allemaal!
Misschien vind je deze doe-het-zelf handleiding ook handig. :)

Mooi uitziende 2WheelsGood. Welke sturen heb je uiteindelijk gekocht?
Rizoma MA011(B voor zwart). Ik heb er nog niet mee gereden, want het was vanmorgen onder het vriespunt. Morgen zal ik proberen er een stukje mee te rijden. Maar er gewoon op zitten voelt heel anders. Ik denk dat het een perfect stuur is voor deze motor... als je neigt naar een "cafe"-motor. Maar niet zo'n grote toewijding als clip-ons.

Ik hoop dat iemand me advies kan geven over een paar sturen. Ik zou graag een paar Rizoma-sturen willen kopen die smaller zijn dan de originele. Idealiter zou ik de drag bars of een soort lager stuur willen kopen.

Mijn zorg is dat ik ook de Rizoma-kuip heb en als ik de sturen verlaag, de kabels misschien opkrullen, omdat ze door de kuipbevestigingen lopen.

Gebruikt iemand lagere sturen met de Rizoma-kuip? Zo ja, moest je de kabels inkorten? Foto's zouden ook geweldig zijn.

81 - 100 of 201 Posts